Optimálna podpora
biznisových
a technických
procesov
PosAm Servio sme vyvinuli ako flexibilné modulárne riešenie. Jednotlivé moduly sa aplikujú s ohľadom na podporované procesy (manažment služieb, pracovníkov, infraštruktúry) a upravujú podľa individuálnych požiadaviek zákazníkov. Vďaka lokálnemu tímu sme schopní veľmi pružne reagovať na tieto potreby a zabezpečiť bezproblémovú implementáciu.
Ticketing (Incident, Problem, Change)
Service level management
Asset & Configuration management
Self-service
Digital signature
Reporting
Workforce & Field management
Business process automation
Integračné rozhranie
Jedno riešenie pre všetky role používateľov
PosAm Servio je jednotná platforma pre používateľov, manažérov, operátorov a riešiteľov, partnerov aj dodávateľov z tretích strán.
Pre bežného používateľa predstavuje PosAm Servio jednotný kontaktný bod pre nahlasovanie, monitorovanie a riešenie jeho požiadaviek a problémov. Pre manažéra je PosAm Servio silným nástrojom na správu služieb v rámci celého ich životného cyklu,
ako aj prostriedok na kontrolu a riadenie všetkých aktív v rámci infraštruktúry. Pre operátorov je základným pracovným nástrojom
s kompletnou evidenciou požiadaviek, s možnosťou sledovať ich progres zo strany Riešiteľov.
Silná podpora procesného
riadenia v organizácií
Jednoduché používateľské rozhranie (webové aj mobilné) prispôsobené jednotlivým rolám intuitívne vedie používateľa
systému naprieč jednotlivými procesmi. Vytvára sa tak jednotný pohľad na riadenie, podporu a správu ICT infraštruktúry a systémov. Táto konsolidácia zabezpečuje efektívnu implementáciu a osvojenie si procesného riadenia v organizácii.
Dôsledné riadenie kvality
ako recept na spokojnosť
Optimálne vyváženie očakávaní zákazníkov na jednej strane
a možností prevádzky na strane druhej je kľúčom k úspechu
a spokojnosti na oboch stranách. Nutným predpokladom pre správne nastavenie kvalitatívnych parametrov je, aby SLA biznis služieb vychádzalo z reálnych OLA technických služieb. S PosAm Servio
je možné aj pri dnešných komplexných systémoch naplniť tieto požiadavky a zároveň mať pomocou monitoringu, merania
a vyhodnocovania kvalitu služieb neustále plne pod kontrolou.
Čo vieme zmerať, to vieme zlepšovať
Multidimenzionálny reporting je predpokladom pre trvalé zlepšovanie riadenia
a služieb. Meranie SLA parametrov, skutočnej vyťaženosti servisných pracovníkov či zákazníckej spokojnosti naprieč jednotlivými službami sú len zlomkom poskytovaných možností na transparentné vyhodnocovanie služieb. Dátová architektúra systému a štruktúrované informácie (tikety, služby, konfiguračné položky, závislosti) sú predpokladom a zárukou, že je možné vytvoriť prakticky akýkoľvek kvalitatívny alebo kvantitatívny report.
Integrácia systémov
pre end-to-end riešenie
Otvorené integračné rozhranie umožňuje jednoducho prepojiť PosAm Servio s existujúcimi systémami zákazníka a vytvoriť podmienky pre komplexné end-to-end riešenie požiadaviek.
Automatizáciou k vyššej efektivite a výkonu
Orchestrácia ticketov a automatizácia procesov je podporená natívne vstavaným BPM riešením, čo výrazne prispieva k urýchleniu spracovania požiadaviek a eliminácii ľudských chýb.
PosAm, spol. s r. o.,
Bajkalská 28,
821 09 Bratislava 2,
Slovenská republika
Email: info@servio.sk
Telefón: + 421 2 49239111
Fakturačné údaje
IČO: 31 365 078, DIČ: 2020315440, IČ DPH: SK 2020315440
Bankové spojenie
Tatra banka, a.s., číslo účtu:SK7411000000002621340170